امام باقر (ع): کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد. امام علی (ع): به عهد و پیمان کسی که دین ندارد اعتماد نکن. امام علی (ع): هرکه نیکی کند، سزاوار ریاست است. امام علی (ع): حُسن تدبیر و پرهیز از حیف و میل، از حُسن سیاست است. امام علی (ع): هرگاه قُدرت (توان) کم شود، توسّل به عذر و بهانه ها زیاد شود.

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۱۴
عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم

تکمیل پیاده روسازی پردیسان در سال آینده

تکمیل پیاده روسازی پردیسان در سال آینده
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در مراسم “جشن بزرگ انقلاب” که در مسجد حضرت زینب (س)، پردیسان با حضور تعداد قابل توجهی از پردیسانی ها برگزار شد با تاکید بر لزوم سرعت بخشی خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی اعلام نمود که در سال ۱۴۰۳, بودجه منطقه ۸ رشد قابل توجهی داشته است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده گفت: در پردیسان مساجد با مدیریت ائمه جماعات محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستند و شهردار منطقه می بایست در پیشبرد امور منطقه به نظر، همکاری و مشارکت آنان توجه ویژه داشته باشد.
نرجس نیازمند اظهار داشت؛ در بودجه سال ۱۴۰۳ تکمیل آسفالت پیاده روهای پردیسان پیش بینی شده است. وی همچنین عنوان کرد پس از موضوع آسفالت در سال های آینده پیاده رو سازی پردیسان می بایست بصورت طرحی واحد، یکدست و مناسب سازی شده صورت گیرد که شاهد منظر مناسبی در منطقه باشیم.