نرجس نیازمند در حاشیه حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم و پاسخ به تماس شهروندان در گفتگو با خبرنگار شهر نیوز اظهار داشت: در این گفتگو بیشتر در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفتیم و بدون شک برنامه ریزی لازم نیز برای برطرف کردن آن انجام می شود .
وی با اشاره به حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری در سامانه۱۳۷ و پاسخ به تماس شهروندان گفت : اینکه شهروندان احساس می کنند یکی از اعضای شورای شهر و یا مسئولان شهری صدای آن ها را شنیده و برای حل مشکل آنان اقدام خواهند کرد. برخی از شهروندان حدود ۲۰ دقیقه پشت خط مانده بودند تا مشکل خود را به صورت مستقیم مطرح نمایند.
عضو شورای اسلامی شهرقم به اهمیت وجود سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اشاره و خاطر نشان کرد: این که شهروندان می توانند در تماس با این سامانه مشکلات شهری را به صورت جزئی مطرح و از سوی مسئولان مربوطه نیز پیگیری لازم برای برطرف کردن آن انجام می شود نشان دهنده ی اهمیت و تاثیر گذاری سامانه ۱۳۷ است. وی با بیان اینکه حضور مسئولان در سامانه۱۳۷ فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با مشکلات مناطق مختلف شهری است افزود: در گفتگوی تلفنی با شهروندان در جریان مشکلات مناطق در زمینه ی نظافت، آسفالت، گرفتگی جداول آب و … قرار گرفته و این ها به ما کمک می کند که در تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات توجه بیشتر به مطالبات مردمی داشته باشیم.
نیازمند در بخش دیگری از سخنان خود به مهم ترین موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در تماس با ۱۳۷ اشاره و خاطر نشان کرد: این موضوعات شامل گرفتگی جداول آب و بوی آزار دهنده ی آن، آسفالت و تخلفات شهری بود.
وی یادآور شد: همچنین در این گفتگوی تلفنی، شهروندان اعلام کردند برخی مغازه داران و یا افرادی که ساخت و ساز انجام می دهند مواردی را رعایت نکرده و یا کم تر به آن توجه کرده اند و این مهم باعث ایجاد مشکل برای همسایه ها شده بود. البته این مواردی است که می شود خیلی سریع به آن رسیدگی و رفع مشکل کرد.
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: همچنین حمل و نقل شهری نیز از موضوعاتی بود که شهروندان به آن اشاره و اعلام می کردنند که مسیر اتوبوس به بازار ختم نمی شود و به یک دغدغه در رفت و آمد تبدیل شده است.