امام باقر (ع): کسی که غیر امین را امین و معتمد شمارد، حجّتی بر خدا ندارد. امام علی (ع): به عهد و پیمان کسی که دین ندارد اعتماد نکن. امام علی (ع): هرکه نیکی کند، سزاوار ریاست است. امام علی (ع): حُسن تدبیر و پرهیز از حیف و میل، از حُسن سیاست است. امام علی (ع): هرگاه قُدرت (توان) کم شود، توسّل به عذر و بهانه ها زیاد شود.

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم

ویدئو: مراسم تجلیل از بانوان فعال

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نرجس نیازمند در مراسم تجلیل از بانوان فعال که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: روز ولادت حضرت زهرا(س) از این ظرفیت برخوردار است که به عنوان روز جهانی ثبت شود.
وی با تأکید بر پرداختن به ابعاد مختلف زندگی حضرت و شخصیت ایشان خاطرنشان کرد: الگوبرداری ما بانوان از حضرت زهرا(س) باید در بخش‌های مختلف زندگی جلوه‌گر شود و بانوان در امور فرزندآوری، تربیت فرزند، همسرداری، کار و فعالیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به ایشان تأسی کنند.
عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شناسایی جلوه‌های مختلف زندگانی حضرت زهرا(س) گفت: بانوان باید به وظایف خود در محیط خانه و خانواده‌ عمل کنند ولی در شیوه غربی می‌خواهند زن را از خانه و خانواده دور کنند.
وی عنوان کرد: برخی از بانوان در امور خانواده و فرزندآوری موفق بودند و حتی در عرصه علمی و فرهنگی ورود پیدا کردند بنابراین نباید به یک بعد توجه شود و از جنبه‌های دیگر فعالیت خود غافل شویم.
نیازمند با بیان اینکه باید الگوبرداری به طور مطلوب انجام شود، گفت: لازم است به عنوان زن انقلابی وارد عرصه‌های مختلف شویم و با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب بررسی شود کدام بخش این بیانیه به بانوان مربوط می‌شود.
وی تقویت معنویت در خانواده را یکی از مهمترین وظایف بانوان عنوان کرد.